2010/10/21

Aldaketak Blogaren konfigurazioan!

Kaixo Piratak!


Orain arte korreo elektroniko bat behar zen komentarioak idazteko... baina uste dut lortu dudala aukera hori aldatzen eta oraingoz edonork idatz ditzake, ok?


Dena den kontuan hartu korreo elektronikoak zabaltzen ditugunean, ez direla honelako mobidarik behar izango, ok?


Ala, animatu zaitezte zuen identitate digitala garatzen!!


Ah! eta ordua konpondu dut, orain gure ordutegia markatuko du, sarrera eta komentario guztietan...  Samoako ordua aktibatuta neukan eta! Beitu non demontre dagoen Samoa... ai ene!

16 comentarios:

  1. Maisu arrazoia daukazu lortu duzu.

    ResponderEliminar
  2. nire aitari ideia eta abestiak asko gustatu zaio

    ResponderEliminar
  3. Nire ikasleen aurrean iruzkin bat idazten ari naiz, ia ikasten duten!!!

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Borja!

    Estekak jarri dituzula konturatu naiz.

    ResponderEliminar
  5. Aupa!
    konturatu naiz jarri dituzula estekak eta aukerak jarri dituzula.

    ResponderEliminar
  6. Nire aitak grazia asko egin dio <> <> alrrebes dela esan diodanean.

    ResponderEliminar
  7. Barkatu, gauza asko txarto idatzi ditut. Hau esan nahi nuen: nire aitari grazia asko egin dio aterropixtak izena, katxiporreta alrrebes dela esan diodanean.

    ResponderEliminar
  8. B, zelan nire metodoa? Gmail kontu bat egin dut eta jarraitzaile egin naiz.

    ResponderEliminar
  9. Iepa maisu!

    Oso ona iruditu zait estekak jartzea.

    ResponderEliminar
  10. Maisu jarri al duzu pin pan toma lacasitosen bideoa

    ResponderEliminar
  11. A.G. alrrebez z-taz dela uste dut!!!

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!