2011/03/17

Bizkaiko elikagaien bankua by IE


BIZKAIKO ELIKAGAIEN BANKURAKO JANARI BILKETA
Gosea mundu osotik banatuta dago. Ikastola geihenek janari bilketa egiten dute pobreentzat. Bakarrik eraman ahal da esnea, olioa, arroza, indabak, lentejak eta garbantzuak. Gure ikastola, Lauro ikastola, janari bilketa egingo dute Bizkaiko elikagaien bankura eramateko. Lauro ikastolak, ere galdutako txandalak eraman zituzten pobreentzako horregaitik ikastolatik zehar beltzaranen argazkiak ateratzen dira gure tsandalekin. Askartza ikastolako gela batzuk blog bat dute hemen duzue. Informazio gehigarria.

5 comentarios:

  1. Gauza bat XB ez da "by IA" da "by IE".

    ResponderEliminar
  2. Begira, ez nekien arroparena!

    Janari bilketa ikastola guztietan egin ohi da. Hori txiroentzako laguntza handi bat da.
    Gainera, ikastola guztiak elikagaiak banatu ez bazituen, txiro gehienentzako ez zen egongo janari nahikoa

    ResponderEliminar
  3. Ni ez nekien ere ez arroparena.

    Nire uztez oso ondo dago gure ikastolak janari bilketa egitea eta ere arropa txiroengana eramatea.
    Esteka oso ondo dago ere. Asko guztatu zait zure sarrera eskerrikazko IE.

    ResponderEliminar
  4. Nik arroparena pixka bat nekien baina orain IE ondo azaldu duzunez, gehiago jakin dut.

    ResponderEliminar
  5. Nik argazki bat ikusi dut Afrikako umeak gure txandalekin. Baina nik uste nuen ordenagailuarekin eginda zegoela baina orain ba dakit egia zela.Eta gainera esteka oso ondo dago. Eskerrik asko IE.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!