2011/03/15

Kobenkoba by ND ( IA )

Kaixo, marinelok!
Asteburu honetan, kobenkoba-ko kobazulora joan naiz nire familiarekin. Karranzaren eta Lanestosaren artean dago. Bilbotik kobenkobara, gutxi gora behera 1h tardatzen da kotxez. Kobenkoba, Europako paleolitoko arteari buruzko lehen interpretazo zentroa da. Bertan bildu dira Europa osoko margo garrantzitsuenak. Egia esan, ara joatearen alde txarra da, 218 eskailerak igotzea da. Hango fosilik zaharrenak, 33.000 urte zituen. Kobazuloaren barruan nahiko hotza egiten du.



4 comentarios:

  1. Barkatu espazioagatik publikatzerakoan erratu naiz eta ezpazsio asko jarri ditu, eta ND asko gustatu zait zure zarrera.

    ResponderEliminar
  2. Uuaaau, zelan egiten zuten aintzinako pertsonaiak margo horiek horaindik ez dela atsindu?

    ResponderEliminar
  3. Oso polita ND uste dut ni ere kobazulo batera joan nintzela baina nirea Diman zegoen Balzola izenekoa.

    ResponderEliminar
  4. Ze polita kobazuloa niri gustatuko litzaidake horrelako kobazulo batera joatea eta gainera nola ezin dira borratu margo hoiek ze arraroa ezta?¿

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!