2011/04/02

Antzerkia by MG

Hurrengo asteko ostegunean, antzerki bat ikustera joango gara. Antzerkia ingelesez izango da baina esfortzuarekin ziur asmatzen dugula esaten dutena.


Pixka bat entrenatzeko, ingeleseko andereñoa horri bat betetzeko eman zigun. Horrian abestiak zeuden baina baita ere testu bat hutsunez beteta. Uste dut astelehenerako bukatu behar dela, ezta?
Baita ere, Jackek, honekin erlazio duen etxerako lan batzuk bidali zizkigun baina batzuk egin ez zituztenez, astelehenerako atzeratu zituen.
Astelehena da egun topea 7€ak entregatzeko.

12 comentarios:

  1. Sarrera ona MG niri gustatu zait. Jack, zuk dakizu nolakoa izango da ikusiko dugun antzerkia?

    ResponderEliminar
  2. Bai, baina nota txarrak ateratzen badituzu ingelesean beharbada ezingo duzu ezer ulertu eta hortaz txarto pasatu egun ez? Eta noiz bueltatuko gara Laurora?

    ResponderEliminar
  3. Baina Imma etorriko da gurekin?
    Eta gainera ez digu esan ezer antzerkiari buruz!
    bakarrik papelarena baina besterik ez.

    ResponderEliminar
  4. Eta nik uste dut paperarena beste gauza bat dela.
    Esan dut uste dut ez dakit oso ziur.;)

    ResponderEliminar
  5. Galderei ez dakit erantzuten, behar bada Jackek daki.
    PM paperarena ziur horrekin erlazioa dela... esan zuen!!

    ResponderEliminar
  6. Nongo antzerkian izango da? Zenbat dembora iraundgo du? Ba al daki norbait.

    ResponderEliminar
  7. Ni ez dakit baina Jackeri galdetu ahal diozu!!

    ResponderEliminar
  8. Seguru ingeleseko abestia, antzerkian abestuko dugula.
    Eta, zertarako nahi dugu ikusi antzerkia?
    Batzuei ez zaie gustatzen ingelesa.

    ResponderEliminar
  9. EL egia dauka. Gure gelako gehienak ingelesa gorrotatzen dute ( niri ere ;)). Hobeto joango ba ginateke eukarasko antzerki batera edo gaztelaniazko batera. Ezta?

    ResponderEliminar
  10. Beno baina erdi ta erdi zen... eta gainera ondo ulertzen zen! Niri ez zitzaidan hain txarto iruditu... zuei bai ala?
    Baina nire ustez neskatoa ez zuen oso ondo abesten... jajaja

    ResponderEliminar
  11. Egia da MG, "Barbara" interpretatzen zuen neska oso txarto abesten zuen. Nire ustez, hobeto abesten zuen pertsona "Jaime" interpretatzen zuena izan zen.

    ResponderEliminar
  12. Nire ustez ere jajaj!! Eta neska rubia ere, ez zuen oso ondo abesten... baina nortzuk gara gu kritikatzeko? jajaja
    Nire ustez guzti-guztiak ni baino hobeto abesten zuten!! jajaja

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!