2011/04/26

Santiago de Compostelaren katedrala


Ni oporretan Galizian dagoen, Santiago de Compostelaren katedralera bisita egitera joan naiz. Oso altua da eta asteartean
(26/04/11) Jesusen hasiera ospatu zen.
 
Egun horretan, eleizaren barruan zapaiatik engantsatuta dagoen gauza arraro bat mugitzen hasten da kolunpio bat izango balitz bezala. Tramankulu horreri Botafumeiro deitzen diote eta mugitzen hasten denean, denok begiratzen diogu hipnotizatuta egongo bagina moduan.
 
Egun horretan ere ate handi berde-urdina irekitzen da. Nik ez dakit zer dagoen ate horren atzean, baina, ikusi nahi baduzu Galiziara joan beharko zinateke zure begiekin ikustera. Nik ezin izan nuen ikusi hori, baina, Santiago Apostola ikusi nuen eta besarkada bat eman nion.

6 comentarios:

  1. Ni txikia nintzenean Galiziara joan nintzen eta uste dut elisara ere hurbildu nintzela. Oraintxe bertan ez naiz gogoratzen bereziki horretaz baina oso ondo pasatu nuen bertan. Arrazoi batengandik joan ginen Galiziara, nire aititea bertakoa delako. Nire familia aurten joateko planeatzen ari da eta espero dut azkenean joatea.

    ResponderEliminar
  2. Ez dut ulertzen zer de botafumeiroa azaldu mesedez. Orduan onda pasatu zenuen ez, nik ere egon nahi nuke leku horretan.

    ResponderEliminar
  3. AC, sarrera hau El-rena da.

    ResponderEliminar
  4. Aupa EL eta kompainia! Nire amona galiziakoa da eta ni han egon naiz. Bera "Sierra de Outesekoa" da, han beraien etxea erre zen. Zure lehengusineki joan zinen ezta?

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!