2011/04/05

KORRIKA - By AG


Kaixo lagunok!
Dakizuenez, hurrengo astean, Lauron, Korrika ospatuko dugu. Korrika euskara bultzatzeko erabiltzen dugunez, saia zaitezte hurrengo astean bereziki eukaraz hitz egiten, mesedez. Aste horretan, gauza asko egingo ditugu: Korrikarako petoak egingo ditugu, txokolatada egongo da, etab.
Baita ere ostiralean jolas hauek egingo ditugu: eskubaloia, eskupilota, saskibaloia, futbola...Joku hauetan jolasteko, taldeak egin behar ditugu.
Laurok, Korrikako kilometro bat erosi du, uste dut, Bilbon hasiko garela guk korrika egiten. Nahi duena joan ahal da. Ere, ikastolan, Korrika txiki bat egingo dugu. Informazio gehiago nahi baduzue, egin klik hemen.
Eskerrik asko, eta ondo pasa!

Egilea: AG

10 comentarios:

  1. Barkatu baina, sarrera hau 6an publikatuta egon behar zen, baina gaur publikatu dut, ok?

    ResponderEliminar
  2. Hurrengo astean jolasak egingo ditugu hori hoberena da niretzat. Esan hementze bertan zer naiduzuen gero gatazkarik ez egoteko ezta?

    ResponderEliminar
  3. Baaa, nik nahiago dut Borjak hori aukeratzea, batzuk ez dakigulako zer aukeratuko dugun.

    ResponderEliminar
  4. Egia da baina agian tokatzen zaizu gauza bat ez zaizula ezer guztatzen.

    ResponderEliminar
  5. Niretzat, JT, hoberena txokolatada izango da. Baina beste ekintzak ere, oso ondo egongo dira.

    ResponderEliminar
  6. Niretzat Olinpiadak izango dira hoberena eta Anerekin nago, hobe da Borjak aukeratzea zer egingo duen bakoitzak.

    ResponderEliminar
  7. Niretzat ere hoberena txokolatada da jj

    ResponderEliminar
  8. Bai, niri asko gustatzen zait txokolatada, oso ondo pasatuko dugula uste dut, Mateko azterketagatik izango ez balitz..., eguna perfektua izando zen, a zer pena.

    ResponderEliminar
  9. Oraindik GF falta da sarrera hau iruzkintzeko, espero dut talde guztiari gurutze bat ez jartzea.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!