2011/05/19

Alemania (Deggingen)




Aste santu honetan Alemanian egon naiz. Sorpresa itzela izan da nire lehengusuarentzako ez zekielako eser. Paskuas garaian heldu nintzen. Alemaniako Legolandera joan ginen atrakzioak legozkoak ziren. Parkea oso handia zen. Gauza mordoa zeuden: legozko mini hiri batzuk, zinemak, fabrika bat...Oso ondo zegoen eginda dana. Legozko pertzonak bazeuden eta zuk egindako auto batekin lehiaketak egiten ziren. Hoberena izango da zuek zuen begiekin ikustea azalduta tzarragoa baita. Bisita amaitu eta gero bakarrik legozko gauzak saltzen zuten parkeko denda batera joan ginen. Askenik, beste egun batean, bobban izeneko tramankulu batzuetara joan ginen. Mendira igo eta jaisten zinen rail batzuetatik nahi zenuen abiaduran. Agur lagunok, ea egunen baten animatzen zareten eta zatozten.Scracheroentzako ondo egongo litzateke hara joatea.

3 comentarios:

  1. Alaaaaa! Zer egingo nuen nik hor egoteagatik! Zeguruenik guztia izango zen legozkoa: hotelak, kotxeak, etxeak... baina JP gezurretazkoak ziren gauza haiek ezta? Ez ziren izango benetazkoak ezta?

    ResponderEliminar
  2. Niri ere gustatuko litzaidake hor egotea, scratcheroa ez izan arren dibertigarria dirudi horrelako legozko gauzak ikustea eta dena legozkoa zelako polita izango zen ikustea.

    ResponderEliminar
  3. Bai MU benetazkoa da dena, baina legozko tamainuan ez tamainu errealean.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!