2011/05/05

Dantzaren nazioarteko eguna

Larunbat honetan, hau da, maiatzaren 7an, dantzaren nazioarteko eguna da. Nik hori dakit dantza modernora noalako eta larunbat honetan jende aurrean dantzatuko dudalako. Baina noiz sortu zen dantza modernoa?
Lehen dantza clasikoa zen XX eta XXI mendean. Ondoren XIX mendean dantza clasikoa aldatzen hasi zen eta horrela, bigarren guerratea amaitu arte. Bigarren gerratea amaitu zenean dantza modernoa deitu zuten. Azkenik 1940 urtearen amaieran batzuk dantza contemporanea deitzen zuten baina gehiengoak nik dakidanez dantza modernoa deitzen diote.
Hori ez zenekizuten ezta? Beno, IEk seguru baietz.

2 comentarios:

  1. Oso interesgarria!
    Ez naiz gogoratzen eta orduan agian gezurra esaten dut, baina uste dut dantza klasikoa gainera asmatu zen, aberats batek edo norbaitek, ez naiz gogoratzen nork, eskatzen zuelako bere aurrean norbait dantzatzea, edo zerbait horrelakoa. Kar-kar...

    ResponderEliminar
  2. Ondo, ondo, baina klasiko ez da "c"rekin, eta kontemporaneo ere ez. :l

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!