2011/05/02

Heimlich manobra

Kaixo marinelok!

Badakizue gaur Jackek Heimlich maniobraz hitz egin digula. Horretaz gain, gehiago ikastea komenigarria izango llitzatekeela esan du. Horretarako hemen daukazue Heimlich maniobra egiteko informazioa:


Heimlich maniobra sorospen prozesu bat da. Arnasteko bidean dauden oztopoak (janari zatiak, adibidez) kentzeko erabiltzen dena.


Maniobraren Deskribapena


Maniobra hau ezberdina da helduetan eta haurretan.


Helduetan:

Maniobra hau helduekin egiteko oinak heldu eta bizkarra inguratu behar da. Gero, pertsona honen abdomenean esku itxi bat jarri eta bestea estaltzen barrurantz presio egin behar da.


Urte bat baino gehiago duten haurrak:

Ahurra buruz gora eduki behar da eta esku bat bestearen gainean daukazularik esternoia eta zilborraren artean presio barrurantz egin behar da.


Urte bat baino gutxiagoko haurretan:

Maniobra hau ez egitea aholkatzen da. Burua heldu besoarekin eta gero golpeak eman omoplato eta paletillen artean. Seigarren kolpean arnasten ez badu, mahai batean ipini eta toraxean presio egin behar da.

6 comentarios:

  1. Alaa! Nik uste nuen, maniobra hori pertsona guztietan berdin egiten zelaaaaa, oso interesgarria AR. Baina gauza bat, azpimarratuta dagoena esteka bat da? Ezin naiz sartu.

    ResponderEliminar
  2. Nik uste dut pertsona guztiek ikasi beharko zutela heimlich maniobra eginten, zure ondoan pertsona bat itotzen badago egiten duzu maniobra eta badago.

    ResponderEliminar
  3. AR:
    ahurra edo haurra??

    Dena den eskerrik asko zure testuagatik... benetan interesgarria!

    ResponderEliminar
  4. Barkatu haurra da zuzena. Eta AG azpimarratutako hitza ez da esteka bereizteko ipini nuen.

    ResponderEliminar
  5. Nire ustez heimlich maniobra oso garrantzitsua da besteen bizitza salbatu al duelako

    ResponderEliminar
  6. Bai GF heimlich maniobra jakitea oso lagungarria izan daiteke.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!