2010/12/09

JH Donostian! - by JH

Kaixo mariñelok!
Igandean familiarekin eta beste lagun batzuekin Donostian dagoen Kutxa Espaziora joan nintzen kotxez. Kotxean nengoela bertso bat egin nuen:

Nik Kutxaespaziora noa
han asko dibertizera,
Lagunekin joango naiz ni
jatetxera guk jatera,
Horren ondoren etxera bueltan
''Wii''arekin jolastera,
ta horrela bukatu da eguna
emoziozko eguna.

Kutxaespazioan gauza asko ikusi nituen ala nola hegaz zebilen iturria, simuladore bat, ispiluzko laberintoa,... eta beste gauza asko. Dibertigarriena simuladorea izan zen, han lau jesarleku zeuden eta aurrean pantaila erraldoi bat, horrela jesarlekuak mugituz eta pantailaren bidez auto batean zaudela pentsatzen duzula.

Eta horren ondoren bertsoak dioenez bazkaltzera gero ''Wii''ra jolasteko.
Oso igande ona pasatu genuen bai.

Benga mariñelok! Orain zuen txanda da eta iruzinetan pentsatzen duzuena jarri behar da! Animatu ikaskideok!











Egilea: JH (thru MG)

6 comentarios:

  1. J.H. oso interesgarriak iruditu zaizkit simuladorea eta hegaz zebilen iturria.

    ResponderEliminar
  2. Ziur nago oso polita izan zela zuek egindako bidaitxo hori. Simuladorea oso esperientzia ona izan zen seguru-seguru nago.

    ResponderEliminar
  3. JH zihur zaude egaz zegoenik ez zen kordel batez helduta.

    jiji:-)

    ResponderEliminar
  4. Bai, oso polita da nik pasadan urtean egon nintzen eta.

    ResponderEliminar
  5. JH, zure kronika asko gustatu zait. Nik, hegaz dgoen iturri bat ikusi dut, eta harrigarria da, benetan hegaz dagoela dirudi.

    ResponderEliminar
  6. JH, zure bertsoan eguna eta jolastera ez du rimatzen.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!