2010/12/18

Lagun ezkutua by AA

Kaixo mariñelok!
Ez dakit gogoratzen duzuen, baina gabonetan egiteko gauzak proposatzeko esan nuenean, horietako bat lagun ezkutua egitea zen. Niri hori egitea gustatuko litzaidake. Orduan, eskatzen dizuet, mesedez, iruzkinetan bozkatzeko ia lagun ezkutura jolastu nahi duzuen edo ez. Baietz esaten baduzue, 5 euro baino gutxiagoko oparitxo bat erosi beharko zen. Soskatuko genuke nori oparitu eta azkenengo egunerako ekarri beharko zen, hau da, abenduak 23rako. Ni arduratuko naiz eta norbait gehiago lagundu nahi badit eskertuko nuke. Lehen bailehen erantzun, mesedez.

Agur mariñelok!


Egilea: Txo AA

16 comentarios:

  1. Nik bai nahi dut egitea lagun ezkutua

    ResponderEliminar
  2. Baietz edo ezetz esan azkar mesedez, biharko ahal baduzue, bestela ezin izango dugu prestatu.

    ResponderEliminar
  3. Nik lagun ezkutua egitea nahi dut. Asko gustatuko litzaidake.

    ResponderEliminar
  4. Zer zen lagun ezkutua? Jolas hori opari bat erosi behar zela eta tokatu zaizunari eman? Hori Unairekin jolastu genuen.

    ResponderEliminar
  5. Oso ideia ona iruditu zait A.A.

    ResponderEliminar
  6. Bai Alex, horida, jolaastu nahi duzu'

    ResponderEliminar
  7. Barkatu, "autozuzenduko" naiz: Bai AC, hori da, jolastu nahi duzu?

    ResponderEliminar
  8. Bai AA nik ere nahi dut lagun ezkutura jolastu.

    ResponderEliminar
  9. Niri ideia bikaina iruditzen zait, gainera nahi baduzu, zerbaitetan lagun ahal dizut. Gauza bat, noiz egingo dugu papeltxoena? Behar dugu egitea, ez delako berdin erostea mutil batentzat edo neska batentzat. Zure esku usten dut... Erabakitzen duzunean blogean sartu mesedez, editatu sarrera hau eta badago!

    ResponderEliminar
  10. AA niri ondo iruditzen zait lagun ezkutuan jolastea eta nahi ba duzu lagundu ahal dizut.

    ResponderEliminar
  11. Niri gustatuko litzaidake lagun ezkutura jolastea.

    ResponderEliminar
  12. Bai niri ondo iruditzen zait lagun ezkutuan jolastea.

    ResponderEliminar
  13. Bai, X.B.-rekin nago, bakarrik egun bat geratzen da. Baina beno, egin ahal dezakegu, baietz esaten dut.

    ResponderEliminar
  14. Ez nuen arrazoia egin ahal izan dugu.

    ResponderEliminar
  15. Eskerri asko athleticko koadernoa oparitu zidanari.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!