2011/01/28

Fernando Lalana Lauron! - by: Txo MG

Kaixo mariñelok!

Hurrengo asteartean Fernando Lalana etorriko da hona, Laurora! Zuetako batzuk galdetuko zarete ea nor den, baina ziur aski ni esaterakoan burura etorriko zaizuela. Fernando Lalana Doble-P idatzi zuen idazlea da. Beraren Bereak diren hainbat liburu irakurri ditugu, adibidez: El secreto de la Arboleda. Bera hainbat liburu idatzi ditu hauek ez direnak Eta beste liburu asko idatzu ditu; bere 100. titulua El Círculo Hermético izan zen baina askoz ere titulu gehiago irabazi zituen. Fernando Lalana Zaragozan jaio zen, 1958.eko otsaileko otsailaren 24an, 1958an.
Iturria: wikipedia.

Iruzkinetetan jarri ea zein galdera egingo zenioken Fernandori asteartean.

By Txo MG.

11 comentarios:

  1. Nik gauza mordoak galdetuko nizkioke baina bakarrik bat galdetuko diot. Nola heldu da hain idazle ospetsua izateko? Beste gauzen artean ere galdetuko nioke. Nola bizi da bere infantzian? Zenbat sari irabazi ditu? Nola bizi ohi da? Gutxi gorabehera zenbat liburu egin ditu? ...

    ResponderEliminar
  2. Bai, ni etorriko den eguna izatea nahi dut.

    ResponderEliminar
  3. Txo MG, baita ere "Industrias Gon" liburua idatzi du. Ni galdetuko nioke ea zergatik den idazlea, hau da, zergatik gustatzen zaion hainbat idaztea, (edo ez) edo ea norbaitek zaletasun hori kutsatu bazion.

    ResponderEliminar
  4. Niri gustatuko litzaidake zer de idalea izatea. Hau da, zelako den bere asteko egun arrunt bat.
    Bestalde galdetuko nioke ia zer pentsatzen duen e-book-ei buruz?

    ResponderEliminar
  5. Nik galdetuko nioke ea zergatik egin den idazlea, nor inspiratu diodan liburuak idazteko. Azkenengoz autografo bat sinatuko bazidan ''Boy (relatos de la infancia)'' liburuan.

    ResponderEliminar
  6. Hori Lalana da? Ni beste modu batera imajinatzen nuen, baina bere aurpegia ez da garrantsitzuena, bere idazteko era baizik, eta ni gustura irakurtzen ditut bere liburuak.

    ResponderEliminar
  7. Nik galdutuko nioke zergaitiki hasi zen idazten?
    Eta ere Industrias Gon eta El Dagron idatzi du.
    El Dragon Unairekin irakurri genuena da.

    ResponderEliminar
  8. Eta ere galdetuko nioke nor erakutsi zion idazten.

    ResponderEliminar
  9. Nik galdetuko nioke, zer baliabide estilistikoa iruditu ahal zitzaion zailena.

    ResponderEliminar
  10. J.T. "Boy (relatos de la infancia)" ez du egin Fernando Lalana. Agian ezan nahiko zeniokena izango zen sinatzeko "Industrias Gon-ena" zeren Boy Roald Dahl-ek egin du.

    ResponderEliminar
  11. Nik galdetuko nioke, ia autografo bat emon al didan Industrias Gonen liburuan, ere galdetuko nioke zergaitik hasi zen idazten eta ume bat zenean ia falta octografico asko euki al bazuen.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!