2011/01/01

Piratak, PINera!! by IV

Kaixo Mariñelok:
Urtarrilak 4an, asteartea, gelako pirata batzuk PINera joateko asmoa dugu.
PINa BECean dago, eta BECa Barakaldon dago.
Batzuk, 11:30etan PINean bertan partidu bat dugunez, Seigarren gelaren aurrean 12:30etan geratzea pentsatu dugu. Zer deritsozue? Arratsaldeko zortzietan etxera joateko ideia daukagu.
Zuen gurasoak, nahi izanez gero, beste gurasoekin hitz egiten edo zertxobait edaten edo jaten gera daitezke. Hoberena, gurasoren bat PINean egotea izango litzateke.
Norbaitek joateko asmoa badu eta ez badu abisatu, baieztapena korreo honetara bidal dezan: maryruby@gmail.com iruzkinetan apuntatu dadin (jarri inizialak).
Kontuan hartu gutxi gora behera 20€ eraman behar direlo, 5€ sarrera ordaintzeko eta bestea jateko.
Telepizzan edo Burgerpinean jateko bozkatu behar duzue.
Astelehena baino lehen abisatu behar duzue, bale?

Ala ba lagunok, ondo segi eta asteartean elkar ikusiko dugu!

Egilea: IV

32 comentarios:

  1. Korreoa maryruby9@gmail.com-era bidali ahal duzue, baina baita ere maryruby9@hotmail.com-era. Zuek ikusiko duzue! Baina baldin bazoazte bidali mesedez.
    IV, galdera bat, futbol partida jolastuko dutenak, baina beste klasekoak direnak, gurekin joango dira? Niri berdin zait.

    ResponderEliminar
  2. ZORIONAK ETA URTE BERRI ON DANORI! Ondo pasa gabonetan, gero asko ikasi beharko duzue eta!

    Faltan botatzen zaituztet, ondo segi...

    ResponderEliminar
  3. Baina zein gelakoak joango dira?

    ResponderEliminar
  4. Gauza bat Jack, orain arte niri bidali didate correo guztiak eta lista bat dut, jende asko doa oraingoz, 11 pertsona. Maria niri esan zidan ni guztiaz enkargatzea. Orduan zer egiten dut? Mariak nahi ba du, nik apuntatzen jarraitu ahal dut.

    ResponderEliminar
  5. AA gure gelakoak eta izan daiteke nire futbol taldeko beste batzuk.

    ResponderEliminar
  6. Nire ustez hoberena aterropixtaK erabiltzea da. Hau da iruzkinetan bertan.
    Hartu zerrenda hori eta jarri hemen, nik gaurkotuko dut blogaren sarrera, eta horrela jendea hamen apuntatuko da...
    Zer deritsozue?

    ResponderEliminar
  7. Ni eta M.U. joan ginen eta oso ondo pasatu genuen :-). Baina ni berriro itzuliko naiz.

    ResponderEliminar
  8. Non jartzen dut, sarrera bat izango balitz bezala borradorean ala iruzkinetan?

    ResponderEliminar
  9. Iruzkinetan. Oraintze bidali dizut korreoa.

    ResponderEliminar
  10. AG ni banoa eta telepizzan jan nahi dut.

    ResponderEliminar
  11. Ia, ni bai joango naiz, jada esan dut, baina beno, berriro esaten dut.

    ResponderEliminar
  12. Ni banoa eta mcdonalds eskatzen dut.

    ResponderEliminar
  13. Ni bebai noa, eta telepizzara joatea aukeratzen dut.

    ResponderEliminar
  14. Nik ere banoa eta telepizzara noa.

    ResponderEliminar
  15. Nortzuk datoz:
    MG JT
    BL
    AA
    XB
    IE
    IA
    MC
    BM
    JP
    EL
    AG

    ResponderEliminar
  16. Nik telepizza aukeratzen dut.

    ResponderEliminar
  17. Bai, baina arazo bat dugu IV, Iratik ezin du Telepizzan jan, baina MCdonaldsean bai, orduan ez dakit... Eta gainera ezin da eraman beste leku batzuetako janaririk, jateko leku batera ere ez.

    ResponderEliminar
  18. Telepizzan ezin da jan, bakteria arraro bat aurkitu dute euren labeetan eta zarratu dabe. Beraz beste aukera izan behar da!

    ResponderEliminar
  19. Nork hitz egin du IA-rekin? Orduan etorriko da? AA esan zenuen ND-ari esango zeniola, esan diozu? Etorriko da? Nire ustez hobe da mc donals-a eta baldin ez badago burgen king-a. IV, nortzuk etorriko dira zure ekipokoak?

    ResponderEliminar
  20. MG, nik, nik hitz egin dut IArekin, esan diot nik eramango dudala bera, bere gurasoak ezin dutelako. Bai Burgerpina badago, horra joan gaitezke. Baina IV, ez ziren izango bakarrik gure gelakoak?

    ResponderEliminar
  21. Jack!Nik ere noa eta ez didazu zure bigarren iruzkinean apuntatu.

    ResponderEliminar
  22. Nik ere banoa baina gaur konturatu naizenez ez naiz garaiz apuntatu.

    ResponderEliminar
  23. Nik beranduago joango naiz, futboleko torneo bat dudalako. Horrexegatik ez dakit zein ordutan helduko naizen, baina heldu bezain laster bilatuko dizuet.

    ResponderEliminar
  24. MG, lasai, ND badaki dena, baina bere gurasoak lan egiten dutenez ezin da etorri. Esan nion nik eraman ahal niola, baina ez zuen ezer segurua esan, baina bai esan zidan imaginatzen zuela ez ziotela utziko joaten. Ez dakit ezer gehiago.

    ResponderEliminar
  25. M.A. heltzean deitu norbaiti ze ez diguzu aurkituko Barakaldoko pina oso handia da.

    ResponderEliminar
  26. Badakit, baina A.G.rekin hitz egin dut, zein lekutan gelditzeko.

    ResponderEliminar
  27. Bale, athletikeko lehoiaren ondoan geratzen gara.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!