2011/02/16

San Valentin eguna by AG


Atzo, 2011ko otsailak 14, San Valentín eguna izan zen, bihotz zoriontsuen eguna. Egun hori, maitasuna adierazten du. Egun horretan senar-emazte eta nobio guztiak, bere maitasuna adierazten dute elkar, adibidez, bonboi kaxak oparitzen, bazkari berezi bat antolatzen, leku zoragarri batera eramaten, etab. Tarjeta asko ere oparitzen dira. Egun horretan da, iparraldeko lekuetan, txoriak elkartzen eta apareatzen dutenean. Hortik aurrera egun hau maitasunaren sinbolo bihurtu egin da. Roma zaharrean, maitasunaren Jainkoaren adorazioa egiten zen, hau da, Eros Jainkoaren adorazioa. Romako pertsonek, Erosi Cupido deitzen zioten. Ospakizun honetan, faboreak eskatzen zioten Jainkoari, maitemindu idealari aurkitzeko. Azkenean, hau tradizionala bihurtu egin da. Egun honekiko gauza gehiago jakin nahi badituzue hemen klik egin.

Egilea: AG

9 comentarios:

  1. Oso-oso ondo dago AG, zorionak! baina badago hortik "V" bihurri bat ia aldatzen duzun...

    ResponderEliminar
  2. Ya está baina ez dakit zer gertatu den berriz publikatu behar izan dudala.

    ResponderEliminar
  3. Barkatu Y bat jarri dut, badagoela esan nahi nuen.

    ResponderEliminar
  4. San balentin egunean gelako norbait gorriz joan zen?
    Ni gaixorik egon nintzen eta orduan ez nuen inor ikusi.

    ResponderEliminar
  5. Gelako neskak joan ginen eta uste dut mutilen bat ere!! Baina ez pentsatu ezer ez arraroa... barre batzuk botatzeko izan zen!! jijiji :)

    ResponderEliminar
  6. Bai, egia daaa, baina ni ez nintzen gorriz joan, ez dudalako ezer gorririk.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!