2011/02/09

WOPen azalpena by IV

WOP
(Walk On Project)
WOP Jontxuren inguruan sortzen dena iniziatiba bat da. Jontxu gaixotasun arraro (Adenoleukodistrofia) bat duen ume bat da eta bere gurasoek WOP fundazioa sortu egin dute gaixotasun hau ikertzen duten ikerzaileei ordaintzeko dirua biltzen ari dira. Fundazio hau musikan oinarrituta dago,
Mikel (Jontxuren aita da) musikaria delako eta bera proposatu zuen ideia hori. Gauza azsko antolatzen ari dira lagunak lortzeko, lagunak dirua ordaintzen diete eta horrekin ordaintzen dituzte ikertzaileak. Ni, nire familia eta WOPeko beste lagun batzuk Gorbeia mendia igo genuen propaganda publizitatea egiteko.

Baita ere Hiru Erregeen Mahaia igo egin genuen.
Eta azkenik Taillon mendia igo genuen.
Beno hau izan da gustia guztia. Espero dut zuen gustokoa izatea.
Egilea IV

3 comentarios:

  1. Guau!! IV. Sekulako meritua deko egiten ari zaretena Jontxu laguntzeko. Oso ideia interesgarria izan da WOP proiektua garatzea, eta espero dut helburuak lortzea.
    Animo eta ekin aurrera!

    ResponderEliminar
  2. Oso polita. Baina zu Gorbeiako argazkian zaude?

    ResponderEliminar
  3. IV, sarrera oso interesgarria da. Jontxu edo bere gurasoak ezagutzen dituzu? Gainera zu hirugarren argazkiko mendian egon zara? Hori bada ez dut sinesten, oso harrigarria baitirudi.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!