2010/11/24

Eguzkiaren energia

Kaixo Piratak!
Gaur bideo hau ikusi dut. Badakit ez dela ostirala eta bideoak ostiraletan jartzen ditudala, baina kontuan hartuta Ingurumeneko azterketa ostiralean dekozuela, pentsatu dut pixkat flipatzeko interesgarria dela.
Bideoan ikusten da Frantzian egin duten eguzki-labe bat. Informazioa Fogonazos blog-etik jaso dut. Hau da:
Lo que vais a ver a continuación es una prueba realizada en un "horno solar" al sur de Francia (probablemente el de Odeillo). En estas instalaciones se utilizan diversos paneles para hacer converger los rayos de sol y obtener energía. Ese rayo convergente, como veréis a continuación, es capaz de fundir el metal y la roca. Atentos:

Benga Piratak, animo, laister azterketa amaitzen dira!!

6 comentarios:

  1. Maisu egia da, bideo hau flipantea da.

    ResponderEliminar
  2. Jack, eskerrik asko bideo hau jartzeagatik, oso lagungarria egingo zaigu azterketan.

    ResponderEliminar
  3. Jack eskerrik asko bideo honen gaitik uste dut azterketan lagunduko digula.

    ResponderEliminar
  4. Jack, bideo hau oso flipantea iruditu zait ostiralean honelako beste bideo batzuk jarri ahal dituzu? Mesedez.

    ResponderEliminar
  5. Jack oso flipantea da bideo hau eta gainera nola erre ahal du harri bat.

    ResponderEliminar
  6. Guau!Zenbateko temperaturan egongo beharko da tramankulu hori? Ez dut ulertzen zergatik bota behar den ura egurra pizteko.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!