2010/11/25

Euskadiko Hipika Txapelketa

Dena hasi zen egun on batean. Zortziretan esnatu nintzen eta gosaldu nuen. Gero jantzi nintzen eta Butronera joan nintze nire zaldia ban batean kaegatzera eta horren ondoren Laukinizera abiatu ginen(hor txapelketa ospatzen zen).Hondoren zaldia banetik jaitzi genuen eta leku baten lotu genuen.
Orain dena hasten zen.Lehenengo gure maisuarekin pista ikustera joan ginen ikusteko zer motatako ibilbidea egin behar genuen salto egiten.Niretzat oso erraza zen eta hori dena egin ondoren nire amak eta nik zaldia preparatu genuen. Gero berotzeko pistara joan nintzen eta han salto batzuk eman nituen eta gero txapelketako pistara joan nintzen. Han nire taldekide eta gurasoak amimatzen zidaten ondo egiteko eta oso ondo egin nuen. Hamabost minutu geroago emaitzak eman zituzten eta ni lehenengo postuan geratu nintzen. Eta horrela geratu nintzen Euskadiko txapelduna.

Txo MG

4 comentarios:

  1. Ze ondo txapeldun bat dakagu gelan!

    ResponderEliminar
  2. Oso saila izan behar da hipikako txapelketa bat irabaztea. Zorionak eta segi aurrera!

    ResponderEliminar
  3. Euskadiko txapelduna? Euskadi osokoa? Ezin dut sinetsi, benetan. Zelako ohore handi bat, ezta?

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!