2010/11/25

Kronika: JP Madrilen




Nire aita ikastolara etorri zen nire bila laurak eta laurdenetan. Bidaian euria egin zuen eta asko tardatu genuen Madrilen dagoen Leganes izeneko herriraino heltzen. Bertan nire gurasoen lagunen etxea dago eta han egon ginen asteburua pasatzen.
Larunbatean antzokira joan ginen La venganza de Don Mendo ikustera. Asko gustatu zitzaidan komikoa zelako. Nire aita eta biok barregura itzela eduki genuen.

Domekan Tutancamonen esposiziora joan ginen eta argazkiak atera genituen. Bazenekiten Tutankamon lehen Tutancaton deitzen zela eta 18 urtekin il zela infexio bategatik? Bukatu genuenean merkatal zentro batera joan ginen jatera.
Astelehena azkenengo eguna zenez nire ama eta bere lagunak, , Las Rozasera joan ziren baina gizonezkoek ez genuen nahi, oso aspergarria delako arropak dendaz denda begiratzen egotea. Baina azkenean oso temati jarri ziren eta joan behar izan ginen.

Ederto pasatu genuen eta irriketan nago Madrilera berriz bueltatzeko.

4 comentarios:

  1. Exposizioak gustoko badituzue joan Madrilera, beti dago baten bat eta ni beti noa ikustera. Espero dut maisuak berriro joatertakoan bakarrik bidaltzea etxerako lanez kronika egitea hango beste exposizio batekoa edo dana denarena.

    ResponderEliminar
  2. Nolako asperraldi handia egotea denda horretan, ezta?(beno, Parisean egon naiz eta nire amak ere egiten zuen berdina, dendak eta dendak ikusi)Eta,JP, il Hrekin jartzen da hasieran.

    ResponderEliminar
  3. Justu-justu, nik, irakurketa fitxa bat egiten ari naiz eta liburua "Tutankamonen amona" deitzen da.

    ResponderEliminar
  4. Badakit se liburu den. "Bat Pat" ena da eta oso interesgarria iruditzen sait.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!