2010/11/04

MU-ren asteburuko kronika

GRANADA

Ostiralean, urriaren 29an hasi gara. Goizeko bederatzietatik irten kotxez eta Granadara arratsaldeko zazpiretan heldu gara. Bidaiaren tartetik, leku batzuetan egon gaude, hau da, adibidez, Aranjuezeko erregeen jauregian. Granada iritsitakoan hotelean instalatu eta nire izekoarekin bueltatxo bat ematera joan naiz. Larunbatean, urriaren 30ean, nire bigarren osabaren ezkontzara joan gara. Bertan, gauza mordoak egin ditugu, hala nola, lagunak egin, abestu, janari goxoa jan, dantzatu... Azkenean, gaueko hamarretan amaitu dugu. Igandean, urriaren 31an, Alhambra izeneko jauregi ospetsura joan gara. Hor, mota askotako lorategiak, hormairudiak eta ikuspideak ikusi ditut. Azkenean, azaroan 1ean kotxera bueltatu eta etxera heldu gara. A zer nolako bidaia izan genuen bitartean!

Granadako Alhambra

Egilea: MU

9 comentarios:

  1. Eskerrik asko M.U.! Oso ondo pasatu zenuen ezta..

    ResponderEliminar
  2. M.U, zure kronika oso polita da eta asko ezkertsen dizut, baina uste dut ez dela Goizeko bederatzietatik irten kotxez... idasten baizik eta Goizeko bederatzietan irten gara kotxez. Beno baina segi aurrera

    ResponderEliminar
  3. Eskerrik asko M.U. oso polita dirudi Granadako Alhambra, ezta?

    ResponderEliminar
  4. Eskerrik asko M.U., oso polita da granadako "gaztelua"

    ResponderEliminar
  5. Bueno... badirudi MU-ren kronika honetan badaudela zenbait akats, ezta?
    Norbaitek zuzentzen baditu, positibo bat lor dezake!
    Kasu batzutan ez baita ulertzen zer esan nahi duen gure MU-k.
    Ala ba, positiboaren bila!!

    ResponderEliminar
  6. M.U. oso polita da baina gauza batzuk iraganean jarri dituzu eta beste batzuk orainaldian. 3. lerroko gaude-a gara bat dela uste dut. 3. lerroko Granada, Granada-ra dela uste dut.

    ResponderEliminar
  7. M.U. ez dut ulertzen esaten duzuna "Azkenean, gaueko hamarretan bukatu dugu"

    ResponderEliminar
  8. A.A. uste dut M.U. esan nahi duela hori egiten bukatu zutenean gaueko hamarrak zirela.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!