2010/11/24

Gaurko txangoa!

Kaixo mariñelok!

Gaur, txangoan Arte Ederretako Museora joan gara. Hamarrak aldera autobuserantza irten gara eta bidaian, Jack-ek mikrofonoarekin jolastu eta gauzak azaldu dizkigu. Hara heltzerakoan txamarrak kaxa huandi batean utzi ditugu eta bi taldetan banatu gara. Bat Inmarekin joan da eta bestea Sparrow-rekin. Museoan dauden koadro batzuk ikusi ditugu eta Sparrow-ek erabakitako koadroetan fijatu gara eta hausnarketa egin dugu, lan bat egin behar baitugu. Bukatu dugunean, kanpora joan eta argazki batzuk atera ditugu. Jack-ek azaldu digu nola egiten den Phooning eta horrela bi argazki egin ditugu.

Phoonein museoan
Phooning museoan
Ekipooooo!!

Txo MG


Jack says: Ausartzen gara, danon artean, Phoons-en orriaren itzulpena euskaraz? Ea, erabaki iruzkinetan eta gehiengoak nahi badu, egingo dugu!

5 comentarios:

  1. Handiagoa jarri ahal dituzu argazkiak nire amak hobeto ikusteko?

    ResponderEliminar
  2. Ez dit usten Jack-ek, oraindik ez delako pribatua eta ez duelako nahi inor ez argazkiak ikustea... ulertzen duzu?

    ResponderEliminar
  3. Jack, nik bai nahi dut phoons en orriaren itzulpena euskaraz egitea.

    ResponderEliminar
  4. Nik ere bai nahi dut phoonsen orriaren itzulpena euskaraz egitea.

    ResponderEliminar
  5. Jack, nik ez dut nahi phoonsen orriaren itzulpena egitea.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!