2010/11/22

Mariñel baten despedidea

Kaixo Piratak!
Tamalez, ostiral honetan, gure artean egon izan den mariñel bat gure itsasontzia utziko du. Bere bizitza beste hildotik abiatuko da hemendik aurrera, eta ez da gure Perla Beltzan egongo. Izan daiteke gure piraten ibilbideak berriz ere elkar gurutzatzea, hegoaldeko itsasoetatik, bestelako abenturaren baten, edo Morrisonen Tabernan.
Bere azken eguna pixkat berezia izateko, parranda txiki bat ospatzea pentsatu dut, zer dertizozue?
Pentsatu dudana Perla Beltzaren kubierta nagusian, kanoiak eta bestelakoak baztertuz, askari mundiala prestatzea da. Horretarako zuetariko bakoitzak zerbait ekarri beharko du. Kontuan hartu ez dugula barkua goraino bete behar, beraz, ez ekarri mila milioi tona. Nahikoa da 2 eurorekin eros daitekenarekin, ezta?

Gauzak birritan ez ekartzeko hurrengo zerrendatik aukeratzen joan, iruzkinetan adierazi eta nik (edo Txoek) zerrenda gaurkotzen joango gara.
Dena den, saiatuko gara gure sekretu hau mantentzen, ok?
Ah! eta gure pirata bertsolariren batek momentu horretarako koplaren bat prestatzen badu, seguru nago hunkituko dugula! Idatzi bertso horiek iruzkinetan eta ia baten bat danok ikasten dugun berari eskeintzeko bale?

Ekarri behar diren gauzak:

  1. Plastikozko edalontziak (25) - XB
  2. Plastikozko platerrak (25) - MA
  3. Paperezko ahozapiak (100) - MG
  4. Cocacola (2 l.) - BL
  5. Kas Limón (2 l.)
  6. Kas Laranja (2 l.) - MC
  7. Doneteak - SG
  8. Doneteak -OM
  9. Filipinoak - JH
  10. Filipinoak - AR
  11. Cheetos - MU
  12. Cheetos - ND
  13. Doritos - CG
  14. Doritos - JP
  15. Kakaueteak - AC
  16. Olibak - IA
  17. Pajitak - PM
  18. Pajitak
  19. Pelotazos - AA
  20. Pelotazos - BM
  21. Patata normalak (matutano) - IV
  22. Chasquis - JT
  23. Chasquis - AG
  24. Risquetos - IE
  25. Risquetos


Iruzkinetan esan zer aukeratzen duzun, eta zure erantzunkizuna da ostiralean ekartzea. Lehenbailehen aukeratu!

Jack!

30 comentarios:

  1. Nik "Pelotazos"ak aukeratzen ditut.

    ResponderEliminar
  2. Nik "Cheetosak" aukeratzen ditut.

    ResponderEliminar
  3. Nik "Doneteak" ekarriko ditut.

    ResponderEliminar
  4. Nik ''Filipinos''ak ekarriko ditut.

    ResponderEliminar
  5. Nik "Doritosak" ekarriko ditut.

    ResponderEliminar
  6. Nik "Risquetosak"ekarriko ditut.

    ResponderEliminar
  7. Jak nik 21. eramango dut, baina Ruflesak besalakoak dira baina hoiek ez ba dute balio 16. eramango dut.

    ResponderEliminar
  8. Nik paperezko ahozapiak eramango ditut.
    Nork utziko du gure itsasontzia?

    ResponderEliminar
  9. Nik "Cheetosak" ekarriko ditut.

    ResponderEliminar
  10. Isai aukeratu beingoz!!!!

    ResponderEliminar
  11. Txo, 21. eramango ditut !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  12. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  13. Nik bebai "Doritosak" ekarriko ditut.

    ResponderEliminar
  14. Jack, agian fruitu lehorrak ekarri al ditut. Gainera gluten barik daukat.

    ResponderEliminar
  15. Nik bebai "Pelotazos"ak eramango ditut.

    ResponderEliminar
  16. Nik plastikozko platerrak eramango ditut.

    ResponderEliminar
  17. Nik "Filipinos"-ak ekarriko ditut.

    ResponderEliminar
  18. Nik ''Chasquisak'' ekarriko dut.

    ResponderEliminar
  19. Nik "Chasquisak" ekarriko ditut.

    ResponderEliminar
  20. Nik "filipinoak" ekarriko ditut

    ResponderEliminar
  21. BL! Filipinoak hartuta daude.... ia fijatzen garen :-(

    ResponderEliminar
  22. Katxiporreta!! GF, kokakola hartuta dago "anonimo"k hartu zuen!

    ResponderEliminar
  23. huyyyy!Parkatu nik nahiago dut kas limón artzea
    parkatu.

    ResponderEliminar

Hey Pirata!
Zaindu ortografia eta idazkera, eta izan zaitez adeitsua!